3e idag 2a igår.

nu äre 1timma och 10 min kvar innan jag ska dra mig iväg på nya äventyr denna dag..
Hoppas att mitt USB-minne har klarat sig.
Fick lämna in det igår för det har tydligen gått sönder. Ganska så rejält. Men de på Pc-Punkten kanske klarar av det att få fram mina bilder. Från 2007! 
Haken: Även om de inte lyckas få fram bilderna, så måste jag ändå betala ca 500 kr. Om inte mer!
Där rök mina besparingar.

Men en resa till borlänge sitter nu högt på listan. The Ark drar ju en aning! Och 3000 till resa genom europa. Ja det borde jag samla ihop ganska snabbt. Eller?
Jag får ju nästan 4000 kr för terminen i simhallen. Nästa år. Får vi hoppas på fler grupper och även fler dagar! Kan ju då bli runt 2000 kr extra i månaden! TOPPEN!!!!
Jaja.

2 konserter ikväll..
Det kommer bli tufft.
Men jag skriver mer ikväll eller imorn om de båda dagarna som nyligen har passerats.

Nu måste jag göra mig iordning..
Funderar på att ta klänningen jag ska ha ikväll direkt.
Eller bör jag vänta?

Jaja. ska stryka nattli... lucialinne
Och hitta ett ljus, säkerhetsnål och svarta strumpbyxor. byebye

SnickSnack

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0