Åh! ******!*****!

Skitapa helvetes pissbaja!
Mitt USB-minne är nu ett begravet(kastat) USB-minne.
Bilder från 2007 är nu bara ett minne i min skalle.

OM det inte är någon snäll människa därute som bara har lite lust att ge mig några bilder från de mest minnesvärda upplevelserna?
Konserter:
Kent 2007 (kanske jag har)
Mando diao 2007&2008
Hammerfall 2008
Thåström 2008(kanske jag har någon stans..)
Peace&love 2008
Coldplay 2008
OCH MUSE!!!! Måste ha tebaka MUSE-bilderna!!

Så tänker man efter lite. Vad fan ska jag ha bilderna till? Jag minns ju hur det var när där när jag bara lyssnar på låtarna.
MEN:
Bilderna från Gotland, Tyskland, Sommaren 2009.
Skolavslutningen, Nyår, Stockholmsresorna.
Det måste vara nån mer som har dessa bilder.
DET ÄR VIKTIGT FÖR SJUTTON GUBBAR!

Jag trodde jag skulle gå under när jag fick det där beskedet att mitt USB-minne inte gick och rädda för under 500-lappen.
Jag kan nämligen skicka det till ett företag som med garanti får fram bilderna för runt 5000:-
Men nej! Då tar jag hellre på mig ett århundrades jobb att skaffa hem bilderna på nått annan sätt.
Kolla runt lite på Bdb ex. Där har jag ju massor med bilder från det jag nu har berättat upp.
Och Gotlandsresorna var vi ju alltid fler som tog bilder ifrån.
Gudars vilken tur att jag inte har sagt upp mitt konto på Bdb än.


Nu ska jag bara vänta in klockan så att den blir 14.50 För att dra mig ut till ljungsbro och rigga till uppspelningen på måndag.
Det är en uppspelning och inte en konsert på den bemärkelsen att vi kör typ 4 låtar för en liten publik á la skola.

Alltså en uppspelning.

Men ha det bra! Och förstör inte era minneskort!
Själv ska jag nog lägga beslag på pappas interna hårdisk... Mohahaha!!!

När jag kommer hem.


SnickSnack

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0