inspirationslös.

Jag har inte skrivit nått vettigt på dar!
Och imorn hade jag tänkt skippa datorn helt.
Så det får bli nått ovättigt idag igen bara för att hålla fingrarna igång liksom.

Skrev ett berv till imigrationsverket för första gången i mitt liv. Förhoppningsvis sista gången också för den delen.
Det var en pojke i min grupps pappa som ville att vi skulle skriva om pojkens framgångar i simningen.
Lite stolt är jag över brevet.
Lät riktigt formell måste jag säga. Brukar ju inte hända direkt.

Julkännslan. Den härliga glada julkännslan. Den är som bortblåst!
Tyvärr skyller jag på att det beror på att jag inte hade råd att köpa de julklapparna jag hade tänkt till vissa personer. Men man gör vad man kan, så de fick nöja sig med en kram och ett glatt God jul!

Jag borde nog inte tänka så att det beror på pengar. Får hitta glädjen någon annanstanns.

Nu har mamma dukat fram lite frukt här på bordet. Mums.

Byebye.

Dan före dopparedagen. God jul!


SnickSnack
Tankar från: Stephanie

GOD JUL SNYGGING :D

2009-12-23 @ 21:44:09
URL: http://enclose.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0