Jag mår illa.

Vaknade kl kvart 9 9 idag. Kändes som att jag inte sovit nånting när mamma väkte mig vid den tiden men jag var så hungrig att jag mådde illa av kännslan så upp ur sängen på med kläder och ner och klämma i sig en macka. Mer blev det inte. Det gick bara inte. Fick inte i mig en bit till. Mackan var bara så torr, och den där illamående kännslan blev gjorde det ju inte bättre.
Så jag gick i från frukostbordet och gjorde mig iordning för staden. 10 min innan vi åkte klämde jag i mig en banan för hunger kännslan började komma tillbaka.
I staden vandrade jag runt och köpte alla grejjer jag skrev om i förra inlägget. Efter ett tag blev jag självfallet hungrig igen. Men eftersom att det bara var 2 timmar kvar innan jag skulle hem med bussen så blev det att gå runt i affärer istället. på väg till bussen sen kom den där illamånde kännslan tillbaka. Och nu var det viktigt att få i sig nått i magen. Men blev tvungen o vänta tills jag kom hem. Annars skulle jag missa bussen och vi skulle få besök av några gamla vänner. Men jag tänkte. Jag kan väll ta en banan till eller en annan frukt innan de kommer fram, men nej, de kom medans jag snöra upp skorna. Sikken tur att vi börja fika direkt.

De var här några timmar och eftersom att det var en jättesöt kaka och kaffe jag nyss mättat mig med så blev jag självklart illamående igen. Men jag höllk god min! Of'cours.

Och nu. Nästan en timme efter att de stack klämde jag i mig 3 mackor jag rostade (mest för att de var frusna).

Så gissa vad:

Jag mår illa igen!

ÅH! Knäppa mage.
Får ta ett äpple innan jag går och lägger mig! Kanske jag slipper det här igen imorn!
Annars kommer det ju fortsätta i evighet fram till att jag börjar skolan igen ju!

aja. nu ska jag ta nått att dricka. känner av fortfarande den där söta kakan. Blev nog lite mycket där:P

SnickSnack

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0