Nu är vintern här!

Nästan djup snö utanför fönstret! WOHO!!!

Lite mer snö och det blir en bra vinter! Äntligen! Det kanske blir lika mycket snö som första gången jag flyttade hit till den här hålan! JAJAJA! Kan åka till Kisa backen och lära mig åka snowboard. Nån som vill lära mig? (A)

Sälen om ung 10 veckor! Har fortfarande inte bestämmt mig för vad jag ska åka. Många säger Skidor. Lika många säger Snowboard. Men en del säger först Skidor sen Snowboard. Vad ska jag välja? Jag vet inte..
MEn nått måste det ju bli. Kan ju meddela också att jag varken åkt snowboard eller skidor förut som när på en liten sväng nerför kisabacken. På skidor då alltså.

Haha vilka bekymer jag har. Det som jag mest ska frukta nu är engeslka provet på tisdag.

Byebye Adios!
Gonna put some clothes on and some make-up.

SnickSnack

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0