Oj nu är man lite trött!

Eller inte lite.. borde typ sova känns det som.. men det känns lite fel också att lägga sig nu! kl är ju bara 22...
men jag får väl lägga mig o läsa lite. Fick ju låna en bok av Veronica som verkar lite bra.. kan ju berätta om den någon dag när jag har läst en del^^

Ja på sommarjobbet är det ruggit och kallt! Det har regnat nästan varje dag nu!
Och idag var nog den värsta dagen av dem alla: Det regnade verkligen hela dagen! Fattar ni HELA DAGEN!
Fast jag behövde bara vara ute med 3 grupper. resten hade vi inomhus^^ (vilket var ca 3 st det med så..ja)

Idag var det jobbigt inte bara för att det var så kallt o regningt. Eller jo. Mestadels för att det var kallt o regningt. Men jag hade ju sovit hos veronika inatt eftersom att vi var på nattbion igår. O så på morgonen bidde det yougurt till frukos. Inte för att det är intressant att höra vad jag åt till frukost men jag ville bara berätta att jag aldrig blir riktigt mätt av den formen av frukost. inte länge iaf. Så då var jag hungrig idag redan innan jag slutade min näst sista grupp innan lunch.. O inte hade jag någon mat med mig heller så det blev att cykla till hemköp o införskaffa sig lite. Plättar med sylt o sen en maraboo på det = ToppenToppen!!

Sen vart det att man satt o frös i ca 3 timmar eller nått sånt.. o sen ja!, In i värmen i simhallen! Ute var det ju alldeles supermegakallt!


Det var min torsdag det. Hur var eran?

SnickSnack

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0