Segrare i bowling?

Nepp inte jag iaf!
Hm.. skyller på att banan lutade(A) fast antagligen så var det jag som skruvade den eller något sånt..

Men ja. Vi (alltså jag,, Matilda,Linus,Emanuel,Albin Och marie-ann) hade bestämt oss för att bowla på kvällen. Så till strandgatan 2 bar det av efter ett litet stopp på McD efter jobbet o diplomskrivandet...
Väl där så är vi ung 30 min förtidiga jag o Matilda. Så medans jag springer på toa så köpte hon en xider till moi. <SNÄLLT!> o senare droppade de andra in o tog sig nått att dricka de med. Förutom Marie-Anne (gud vad jobbigt o skriva hennes namn hela tiden.. vi kallar henne för M-A) som tydligen är nykterist.. Nu får vi hålla tummarna för att hon inte snackar med mina föräldrar bara!!

Men ja. kl 21 börjar spelandet och redan efter första serien förstår jag att jag inte kommer ligga bland de bästa iaf.
Emanuel o Albin hade ju tävling om vem som kunde slå flest strike-ar i rad... tror att emanuel vann med typ 3 eller nåt sånt.

Jag kom inte sist iaf(Y)
Det gjorde M-A... som antagligen var lite för nykter..;P

Ja.. det var väl det mest spännande den här dagen..
hej svej!

SnickSnack

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0