This weekeeend!!!

Ska tillbringas med underbara personer på Emelies land!!! :D
Det kommer bli Awesome!!
Grillning och nutella tillfrukost det är grejjer det vett ni!

Just ni sitter jag i emelites säng och skriver på hennes dator.
Själver ligger hon bredvid mig och sover. Söt hon är :) borde ta ett kort..
MEN JAG GLÖMDE MIN KAMERA HEMMA :'(
aja får ta med mobilen.. eller hennes mobil.. JA! den har ju en jättebra kamera.. ska bara se till så hon inte märker något ;P

Puss på er..

O jag har fortfarande inte köpt någon biljett till muse..
Läskigt tänk om de tar slut!
Fast det får vi hoppas att de inte gör!
DEt är ju typ ett halvår kvar innan konserten så många tänker nog att de ska vänta lite.. får man hoppas!!!
Eller att de tycker det är för dyrt! Ännu bättre:D
Ska nog gå o spara ca 1000 spänn så att jag har råd..

Men ja som sagt puss på er ni små söta saker. :)


SnickSnack

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0