Trött!

Jag här nog aldrig varit såhär trött som jag är i dag!
Eller jo det har jag nog någon gång... men jag var inte ens såhär trött igår!
Det kommr väl efteråt..
Fiack iaf sova själv i min säng inatt. O det var jätehätteskönt!
Men kanske inte lika mysigt =/ Men men hinner nog sova fler gånger i en trångsäng med nån annan.

När jag kom hem idag ung. vid 16.30 så gick jag istort sätt direkt o la mig.. somnade och vaknade vid 19.15.. ojoj vad det är skönt men jag är fortfarande väldigt trött.

Men det bästa är väl ändå att imorn! IMORN slipper vi sveskan vilket betyder att vi slipper hela dagen! JIPPI!
Förrutom på kvällen då.. då är det kör o vi ska sjunga kl 19 i ryttargårdskyrkan..
Repet börjar 16.30.. *snark* men aja det är ju bara för några timmar:) o jag kan ju sova lääänge imorn:D

aja nu ska jag se devil beside you. hej då!

SnickSnack

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0