Dagen efter 1:a Maj




..även kallad min födelsedag.

Dagen börjar med att jag försöker ligga kvar i sängen.. det var ju det hon ville, min gullliga kompis B. Men jag orkade ionte ligga kvar. Iallafall inte efter det att farmor ringde och väckte mig. Men det gjorde inget tror jag.. Hon verkade inte så sur när jag öppnade dörren för henne:P
Utav henne fick jag en blombukett med gula rosor. DE ÄR JÄTTE FINA!!!!!
och en bakelse.. Den var väldigt söt men funkade som frukost:P
Eller aa jag tog väl två mackor och ett glas jos innan det men annars var det nästan min frukost.
Min fina bakelse av Gulliga Kompisen B.min fina bakelse av B.


Jag får en kännsla av att jag kommer gå upp i vikt idag.. sorgligt.. nu när jag äntligen fått den vikt jag känner mig nöjd med. Men aja det är väl tillåtet. kommer ju inte heller äta så mycket mat idag. Mest fika. Varför fikar man så mycket på sin födelse dag?
Börjar dagen med en bakelse, om en halvtimma/20min kommer farmor och farfar. det vill säga ännu mer tårta.. och sen vid 15 tiden ska jag in till staden.. och fika med kompisarna från simningen. MYYSSS!!!!!
De ska ju då få bjuda mig:D mumsigt!
..
Nä nu ska jag.. ehm.. spela lite.. ehm.. spel..
HEJ DÅ!


SnickSnack

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0