Kännslan är kvar!!

JA!
Den underbara kännslan av happiness är kvar!
Det måste bara betyda att jag är på väg mot solsken!!


25 dagar kvar nu!!!!!
Det är inte långt kvar!

Måste göra en packlista snart:P
Och så ska vi ju åka o kolla på tält imorn!
Eller hur blir det nu med det?



Galningen på moppen är nu tillbaka!
Åkte hela vägen in till staden för att se Candour Quest. Och för att möta en underbar vän:D

Men men, det hela gjorde ju mig bara två linnen och 4 kondomer rikare:O

SNYGGASTE LINNET PÅ HM ÄR NU I MINA HÄNDER!!!! MOHAHAHA
Gjord av Cyndi Lauper.

Det är ett svartgrått linne med ett tryck där det står:
Girls just wanna have safe sex.

Oh juste!
Sveriges snyggaste magmuskler/ klädstil var ju på hamnfesten med.
JAG HAR STÅTT MAX 2M IFRÅN PETER CYPERN!!!!!
Slå det ni!


puss och kram på er nu ska jag picknicka med familjen fram till solnedgången.
ska ta o ladda kameran i think.






SnickSnack

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0