Ny blogg!

Nämen oj har jag gått och skaffat en ny blogg?
Nu kan jag inte bli mer beroende av min dator..eller hur?

självfallet har jag mycket att berätta... men nu när jag sitter här försvinner allt lika fort som det dör upp förut..
(kommer nog aldrig bli bra på det här med att blogga... men när folk inte orkar lyssna längre så får de väl ta och läsa det jag vill säga på min blogg) japps så får det bli!



Idag har jag varit jätte duktig; Jag b´örjade dagen med att städa lite.. Det vart jättefint i hallen och i köket:D
Jag grävde två hål i trädgården. Det bidrog till två extra rabatter med fina blommor i och tyvärr en bränd rygg men grymt snygga ränder.. Hm.. det gör lite ont. Och jag kommer säkert snart råka ut för hudcanser.. jag menar jag blir alltid bränd!!! Det kvittar hur kort jag solar eller hur länge.. JAG BLIR ALLTID BRÄND!!!!!
får verkligen hoppas att det blir en brun nyans sen så att jag inte blir likblek igen..
Det skulle vara ganska sorgligt om jag blev det...

Men men imorn!! då ni! då blir jag ett år äldre!! WOHO!
Ett år närmare körkortet!!

byebye, puss

SnickSnack

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0