Tillbaka från stan.

Har då varit i staden och shoppat shorts till bror min.
Det blev även trepack strumpbyxor till mig och en glass på karamello. Ben & Jerry's ÄR det bästa med den affären:)
Vi åkte också förbi Plantagen för att köpa jord och blommor till de fina hålen jag grävde i trädgården i fredags. Så nu är våran trädgård jättefin:D


Nu sitter man här och vaktar maten.
Har kommit på att tanken att flytta hemifrån är väldigt lockande. Jag vill inte längre bo här ute på landet utan vill flytta in till stan. Så snacket om en egen lägenhet är mitt huvudämne just nu. Det och Peace & love förstås. Snart så, snart så ska jag väll ändå få ett "ja, du får åka"-svar av föräldrarna!
Har också sagt att jag då skulle bli den lyckligaste dottern det här året!!! Så då borde de ju snart lyssna på mina böner eller hur?
Hej då ska fixa lite till med maten, lite grönsaker skadar ju inte ;)

SnickSnack

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0