Duktig är jag!

Nu har jag vart SÅÅ! duktig! Jätte duktig faktist! Börjar kunna en hel del om litteraturen nu. Tänk om jag hade gjort det här i helgen. DÅ hade ett MVG väntat på mig framför fötterna. Men nejdå. Madde lilla ska alltid skjuta på allt så långt det bara går. Det har ju funkat för mig hela grundskolan och en del i ettan. Men nu är det dags att vakna upp! Ett sånt här misstag till och jag kan drömma om några fler MVG eller kanske VG i slutbetyg! Jag vet att det är överdivet mycket snack om dessa höga betyg men det är viktigt för mig!
Imorn mina damer o herrar är det jag som börjar samanfatta sidorna i samhällen. JAg sa börjar inte göra hela!
Men nu är det dags för mig att sova på litteraturen så att jag kan mer än hälften imorn.
Koffeinet börjar försvinna nu så det kanske tillomed är möjligt att sova inatt. SPERO! = jag hoppas. Har blivit en liten italienska nörd. Det här året ska jag höja mitt betyg! Så deså!

Godnatt på er nattugglor som läser det här innan det blir morron igen. Hej på er som läser det här på torsdag den 5/11 och frammåt.

Puss

SnickSnack

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0