Haha tv-shop.

Sitter nu såhär på morgonkvistenn o smäller i mig frukost vid tvn. Passande då att MTVs frukostklubb visas då^^
Men nu till varför rubriken. Jo. På alla kanaler visas tv-shop och sånna där jobbiga ordtävlingar. Men så kollar man på frukostklubben. Som jag trodde skulle ara lite mer snack på men nu äre visst top 10 på gång aja. Men imellen en del låtar så kommer det fram sån där tv-shop. Haha de är nog de roligaste jag tittat på på länge!
Höll på o garva ihjäl mig när de visade den där vaggen+skrivbordgrejjen.
Men man undrar lite m det inte finns nån som faktiskt köper en grej om den hade visats i den riktiga tv-shoppen. typ på 3an eller nått..

Men men man får väl hoppas att folk inte är så dumma^^

SnickSnack

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0