Konversation Från Facebook.

Behöver nödvändigtvis inte läsas.. bara jag som tyckte det var lite kul^^

Madelen Nilsson
Varför sitter jag här när jag har SÅÅ mycket att göra och gå egenom? En bra fråga jag gärna skulle vilja ha svar på!

Mattias Uttke
som alla andra studenter här i världen så är du en mästare på att undviga plugg?
tor kl. 15:46 · Ta bort
Mattias Uttke
undvika**
tor kl. 15:46 · Ta bort
Madelen Nilsson
Japp så måste det vara. Men nu har jag vart jätteduktig o pluggat i en evighet :D
tor kl. 16:11 · Ta bort
Mattias Uttke
starkt (Y).. Jag har själv haft en gnagande känsla hela dagen om något prov sen kom jag på att det är massageprov nu på måndag :(
tor kl. 19:47 · Ta bort
Madelen Nilsson
japp.. har haft samma kännsla hela veckan.. Men det kommer gå bra! eller hur? :)
Igår kl. 19:24 · Ta bort
Mattias Uttke
hehe om jag panikpluggar på sön ;)
Igår kl. 23:09 · Ta bort
Madelen Nilsson
Välkommen till panikens land! Där borta har du hälsopanikens studio, och där borta är ekonnomipanikens kontor. Vad är du intresserad av att titta närmre på? Födelsedagspresentpanikensaffär kanske?


Kanske inte så kul så här i efterhand men... jag tyckte det var kul när jag skrev det o läste ikonversationen. Men man blir nog en aningens konstig när man har suttit som fastklistrad med allt vad inlämningar heter.

SnickSnack
Tankar från: Fiski

svar: hah! ja, fyfan. precis så känns det här med -_-

2009-10-10 @ 12:26:12
URL: http://technophobia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0