Hur många var det som märkte?

Taha.. utförde ett eget litet experiment idag så därför: Ni som går i min klass och läser den här bloggen... Hur många var det som märkte att en bh inte var på idag? (alltså på mig?)  Ja, det menas att jag inte hade en bh på mig. Nått fel?
Så jag undrar hur många det var som märkte det? Skriv gärna om ni inte märkte det heller. Tack.







Allstå mitt lilla experiment: Spelar det nån roll ifall jag kommer nån dag med bh eller ej. Det var otroligt skönt att vara utan om ni vill veta. För min relation till mina "små" bysthållare är bara tvångsmässig. Så därför tog jag mig friheten att komma ur dessa fångbojor. Och om det inte märktes.. ja vem vet då om jag kanske gör det igen?
Aja. Säg till om andra har gjort något sneaky experiment nåndag. Skulle vara kul o veta:)

SnickSnack
Tankar från: Anonym

innan helgen är slut ska jag vara i ett förhållande. låter de galet? kärleken är galen, jag är galen. tror du att jag lyckas?



kolla in o läs lite dikter o va lite social :)



/Beloni

2009-10-20 @ 21:40:17
URL: http://beloni.devote.se/
Tankar från: Stephanie

Haha, jag märkte inget! :D

2009-10-21 @ 06:51:35
URL: http://Http://enclose.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0