Varför ögonbryn?

Jag fattar inte var de kommer ifrån? Hur har kroppen kommit på idén med ögonbryn? Från nowhere dyker dom bara upp på pannan. Och de är inte alltid snygga heller. Men det är ju inge snyggt att ta bort dem helt heller för då ser man ut som en alien, och vem vill göra det? Jo ifs. Det finns ju de som gör det med. Och sen målar dit med typ eyeliner eller något liknande. Men det är ju snyggare än att ha världens buskigaste ögonbryn..
Men ändå hur 17 kom ögonbryna till? De är ju ganska onödiga. Eller?


Hittade ni era drömögonbryn bland dem här?

SnickSnack
Tankar från: Josefine

Skojar du med ?! Haha, jag satt och tänkte på exakt samma sak i går, hahah! Mysko! <3

2009-10-29 @ 11:04:16
URL: http://leekis.blogg.se/
Tankar från: Fiski

MARILYN MANSON KÖR DRÖMMEN! - inga ögonbryn alls! :D

skulle jag vara duktig på att göra raka streck skulle jag tagit bort mina för längesen xD

2009-10-29 @ 11:33:19
URL: http://technophobia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0