20:31

Nu efter en seg skoldag sitter man äntligen i soffan framför idol :)
Har bakat bröd idag igen :O
Idag vart det grekiskt lantbröd o det skulle jag nog aldrig kunna misslyckas. hehe BRÖDMIX IN MY HEART!!

Ska snart ta o smaka det till anting lite te eller varm choklad med kanske lite gräddglass eller utan.. hm Nu vart det många svåra frågor här.

O stackars lilla Franz alldeles ut tråkad så just nu sitter han o gnagar på armbågen min..
Alldeles galen!

O nu äntligen har jag blivit inskriver för några körlektioner på Ingelas :D

Fredagar kl 8.45:D   Det blir nog super!



O så... En STOR fet Applåd till Stephanie Som har fixat iordning min bakgrund också! Den är jättefin gjort!!!

Tack så jätte mycket Söta du!!


Japp det var väl allt för mig o nu hoppas man ju att musikprofilarn som är med i idol kommer långt!

O hon Durna eller Durma eller vad hon nu heter.

Ja. Men byebye!

SnickSnack

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0