blir trött.

Jag orkar inte ta bussen nu. Men om jag tar den andra kommer jag att komma försent fast jag kommer hellre försent än gå runt på stani  50 min idag. Så nu har jag bestämmt mig, jag kommer lite försent till teorin!
Det kändes skönt. men aja. Fucking Åmål på tv. Har sett den för många gånger känner jag.

Nu öppnar de dörren och en bra låt börjar. Det är nog bäst i hela filmen. Resten är ganska pinsamt 90-tal. men med en viss charm^^
Byers.

SnickSnack
Tankar från: Madde

Hejsan vi följer varandra med bloglovin så tänkte lämna en liten kommentar.



Hehe, jag var en av dom få som inte alls gillade fucking åmål :-p . Fortfarande ingen av mina favoriter.

2010-04-10 @ 12:42:15
URL: http://www.saramadeleine.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0