Poseidon.

Lät som en bra film, började också ganske bra. men allt eftersom minuterna gick kom jag på att det var total slöseri med tid och pengar att ens producera en sån film. Ännu mer tid att titta på den.

Det enda som tog mig riktigt hårt var när pappan i filmen dränkte sig själv typ. Skakaar man så om man drunknar?
I så fall...NEVER ATT JAG VILL DÖ DRUNKNANDES!!!

Nu börjar visst en film med en SNYGG ( :O ) Arnold i. (schwatzan vet ni)
MEN jag har bara fyra dagar kvar på jobbet. Kanske bra idè att sova lite nu.


Till och med slutet på filmen var säms! (Tänker fortfarande på poseidon) Hur ska jag kunna sova nu? Med denna ilska över att jag inte somna tidigare?
GRAHH!

SnickSnack

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0