Det är fredag och jag är nöjd!

Ännu en vecka med förfärliga dagar har passerat. Den här veckan kan klassas som en utav de värsta. Med tanke på min tandvärk. Nästa vecka hoppas jag på lite bättre dagar OCH jag har bestämmt mig hur jag ska utnyttja det där kortet till word class som bäst. Min träning börjar @ tidsdag eftermiddag och slutar @ måndag mårgon.
Tyckte det såg coolt ut att skriva @ så ja, jag har rätt att göra så!
´Vad händer annars idag? Skolan som vanligt; Engelska, Matte, Mentorstid.
Ska va ha ett snack om arbetet idag, samhällsgruppen?
Men sen serni. kl 14.15 då ni! Då ska jag träffa en liten brutta och kolla en klänning serni. Hittade en igår som säljer en jättefin klänning för 100kr. Tänkte jag att det är värt att dissa 14.20 bussen för. Så till borgården I go!

Men nu är det inte många minuter kvar tills jag måste ut till bussen. Dags att macha frisyren till kläderna.

Have a happy period... eller jag menar day.
(He. He. He)


SnickSnack

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0