Diskussion it is.

Det vart ingen bokning ikväll.
Så därför ska jag åka till Linnea på torsdag och diskutera detta ärende.

Men nu tänkte jag berätta för er om min roliga lilla upptäckt:
Var hos tandläkarn idag. Skulle se vad det var för fel på mina gaddar. Det visar sig att jag har en mjölktand kvar. Tänka sig:O
Och att hörntanden som ska sitta där igentligen ligger horisontellt under mina främre underkäkständer. Alltså allra längst fram i munnen. Nakom läppen förståss men ja jag tror ni fattat. Man kan känna den. Scary! Really scary. Eller mest skummt faktiskt. Kommer gå och känna på den hela tiden. Det och att jag känner på min blåsa på tungen med läppen. Liksom snurrar hela tungen så att den ser ut som en snigel i munnen. Haha inte underligt att jag fått många konstiga blickar på senaste. Värre kommer det bli när jag nu kommer känna på tanden som ligger där dolt:P

Haha.

Där är min hörntand. Den har hamnat en aningens fel kan jag ju snällt påpeka.

SnickSnack

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0