film nr 2

I serien för Transformers är SÅ mycket bättre än 1an.
Och riktigt kul med en film som är så uppdaterad. Jag menar de nämde tillochmed President Obama!
Det kommer de ju inte göra förren iår som först eller kanske nästa år. TÄnkte skriva om ett år men så kom jag på: Det är ju bara början av ett nytt år. Så de kommer nog göra många nya filmer där han nämns.
Men ändå. Så kul:)
Hehe inget mer Bushande. Han är ful. Och gammal. Men det är ju Obama med. Gammal alltså.

Fast jag har funderat lite. Hur sjutton klarar han all press på sig?
Jag menar: " JA, Barack blev president! Nu kommer det bli fred på jorden!"
Det är ju ugnefär så alla har sagt. och nör han kom till köpenhamn. Alla blev besvikna, ni hörde rätt BESVIKNA!, för att han inte kunde komma med ett förslag. Fanns det där inte fler stora ledare?
Tydligen inte. Det är ju visst en president vi ska lyda blindt!
Han kan ju lika gärna börja försöka härska över världen.

Men ja, jag gillade andra filmen i transformers. Så nu vet ni det^^

SnickSnack

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0