Inte ett fort! En igloo!

Japp vi håller på med en igloo! Det går ju jättebra. Tror vi har gett upp. haha. Eller nä. Det är nog bara en liten paus på bygget. Redigt skoj är det ändå att bygga i snön, när det går bra vill säga. Och jag som hatar när det är vinter och kallt. Men ibland har även den mörkaste tiden små ljusglimmtar. Och det är jag glad för! Annars skulle jag gå under i snömassorna! Kanske bli insnöad? ¨ Urs tänk o vara insöad! Fast vad kul igentligen. Bli insnöad med ett gäng kompisar? Skulle bara vara mysigt ju. Ett tag. Sen blir det nog bara långtråkigt. Och kallt. Får hoppas att elen fungerar då, kan man se på film :) eller köra tv-spel om man har det. Gå ut på facebook om man har täckning. Men nu är ju inte jag insöad. Och inte ni heller hoppas jag.. så.. då kan jag ju gå ut igen. Det ni! Jag! Gå ut igen!

SnickSnack

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0