Lördag och Bowling = Toppen!

Det blir ju bara super! Efter mitt inlägg på Facebook om hur tråkigt jag hade det så bestämde jag o en annan primadonna för att bowling, ja det är ju riktigt kul. Så hit med några roliga snyggingar och så boka en bana. Mat på Birger king blir det visst sen med. Måste då bara meddela att... Bam, bam BAM: Det blir min första gång O.o
Jag har endast tagit mig en liten pommes därifrån och delat den med two others. Så det här ska bli spännande. Vad är det som är gott där? Vad är det man helst ska äta?
Är det bättre äb McD? Eller är det ungefär same shit? Eller ska jag ta mig nerför och äta på tacobar istället?

Jaja. vi får väl se.. Har ju en sån där 20kr rabatt till tacobar så det kanske blir det:)
Vorre gott!

Men just nu, är jag proppigt mätt efter semlan. Och det gör det inte bättre att jag nyss bytte til byxor som går över magen. Japp sånna där Midjehöga bysor har jag och jag tycker sånna byxor är snygga! So fuck u if u have problem with it!

Mando är bra!


SnickSnack

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0