Tillbaka till soffan.

På tv visas fantastic four så det blir att slö-titta på det fram till att man är så trött att man kan sova.

Bowling blev det ju ikväll. Riktigt roligt. Planering inför det skedde förståss genom sms. Jag satt hos farmor vid det mest hektiska och åt mat. Tillslut blev jag tillsagd att lägga ifrån mig mobilen. Sen råkade jag visst läsa ett sms jag fick under fikat lite senare. Rabalder vart direkt och en sur farmors komentar om att jag inte fick ha den uppe. Men det var ju viktigt! Skötte ju kontoret som Kurt sa. (Ville bara berätta det.)

Vann gjorde Lizette, förlora gjorde undertecknad. Vi var bara tre och jag förlorade inte stort. Men iaf. Hehe. Sen blev det Gormrè middag, Birger King.

Men skriver mer sen. Nu vart det visst spännande med filmen.

SnickSnack

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0