BombomBOM!

Jag har Ugglans låt i huvudet.  Men med rätta! JAG SKA TILL FUCKING GREKLAND!
Ska lämna allt och alla här i sverige under en vecka för att endast umgås med en toppentjej och massa solbrända plankmagade snyggingar på volleybollplanen!
Sitta i baren o beställa roliga drinkar OCH äta godmat i resturangen. Varför är jag inte REDAN påväg?



MeWantMeWantMeWantMeWantMeWantMeWantMeWantMeWantMeWantMeWantMeWantMeWantMeWantMeWantMeWant

SnickSnack
Tankar från: Camilla

Haha awesome! inte alls avundsjuk...eller?

2010-06-12 @ 12:19:08
URL: http://makewaves.blogg.se/
Tankar från: ~ ♥ ~ Kristin ~ ♥ ~ vackrasol.blogg.se

åh va härligt för dej!!! :) va sugen jag blir på en resa jag också! :) hihi.



ha så super kul och njut av varje sekund!!! :)



blogga gärna där ifrån om du vill :)



kram och ha en trevlig semester!

2010-06-16 @ 02:03:19
URL: http://vackrasol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0