Skrivkramp tvärtom också tvärtom igen

Har ingen insperation länge. Känns om att det kvittar liksom. De som vill får lyssna på när jag pratar om mina spännande äventyr istället.
Men den här helgen har änsålänge bara betytt pluggande i massor och tårta. Jag har matteprov på tisdag som jag SKA få Vg eller mer på så det är bara att sätta sig in i alla ekvationer. Men tror att någonting börjar fastna där inne just nu^^ och sättet är man ska alltid tänka enklare än man först tror. Man ska liksom inte krångla till det. Det är så logiskt! Och så har jag börjat studera på allvar inför teoriprovet i körlära så jag sätter provet på första försöket sen i Maj:D hehe. ska se hur det går^^ Så det är massa Logiskt tänkande inpluggande som gäller nu. Det och planerande inför en viss persons överraskningsfest. (=Mammas^^) Vilket också måste ha en del logiska grejjer:)
Men nu till det stora problemet med det: INGA SVARAR IFALL DE KOMMER!
Vet att typ 6 pers kommer visserligen men oj så kul O.o Tänk ifall några till kan svara så blir det en del iaf!
men men de har tills på måndag att svara så.. jag får väl ha tålamod. (vilket jag inte har just nu. Det är bara en vecka kvar och jag vet inte vilka som kommer mer än 6 pers! Förstå Paniken! För jag måste sätta in dem i att de måste MÅSTE vara här efter det att mamma åkt härifrån och innan hon kommer tillbaka annars går det åt skogen!

Aja. Vi har ätit tårtaidag skrev jag. Fin besök från stan har vi haft. Kulikul och så en lantis från socknen (=Åtvid)
Visste ni att jag växte upp där förresten?

Nu äre mat hejdå!

SnickSnack

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0