To start klick the power button

Tänk ifall man hade en sån på sig. kanske jag kunde komma igång med träningen. men nu vet jag hur jag ska göra!
Imorn värmer vi upp dagen med Yoga. Fint väder = spring en sträcka eller gång en lånng bit. möjligtvis gång upp till farmor för piano träning.

På Fredag återgigen Yoga på morgonen och därefter en kortare promenad/löptur.
Eftermiddan kontras av shopping av något slag och senare dans med Timo Räisänen

På lördag blire mysig promenad säkert och på söndag är det en 1000 i simbassängen som gäller. MINST!
Tänk att för ett år sen vare 1000 till insim bara. INSIM! och nu.. nu orkar jag knappt ta mig igenom det. Nepp! Det här måste jag ta tag i! 1500m blire istället! Gha!

SnickSnack

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0