Another bites the Dust.

Queen morgon. Det var en Nessvi som tyckte att jag borde öka mina Queen-erfarenheter. Kan hållas med^^

Men nu ska jag snart dra mig innåt staden för en mängd olika lektioner:)
Det blir väl roligt?


NAE!
Men tänkte också skicka ut ett meddelande:

Ni som kommenterar min blogg bara för att vi följer varandra genom blogglovin; Först, Förlåt att jag inte kommenterar tillbaka, men jag är faktist väldigt dålig på att kommentera bloggar, och om jag någon gång gör det så missar jag alltid att fylla i ett av de viktiga fälten så att jag måste skriva om kommentaren om jag nu orkar göra det, vilket jagoftast inte gör. Men jag läser era bloggar! Tro inget annat!
Andra; Kan ni inte skriva nått om blogginlägget i stället? För man blir liksom lite besviken när man ser att man har en bloggkommentar och så står det bara "Hej, vi följer varandra på blogglovin så tänkte bara titta in och säga hej"
Man bara; Jaha. mitt inlägg då? Respons tack?!

Fast det är ifs trevligt att se att NÅGON läser den här dyngan jag kallar inlägg...

SnickSnack
Tankar från: ~ ♥ ~ Kristin ~ ♥ ~

bra skrivet, förstår precis hur du menar... kram och god morgon! :)

2010-09-14 @ 05:18:18
URL: http://vackrasol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0