Äru trött eller?

JA! Det är jag! orkar ju inte ens gå upp från sängen för att borsta tänderna.


Har haft en sån där: Jag-kan-somna-när-som-helst kännsla sedan klockan åtta. Halv åtta tillockmed! Jag minns att jag reagera på att jag låg och ville snussa med täcker redan 19.36.
Vilket betyder att om jag hade genomfört dagens krogrundeidéer hade jag stupat på en bänk långtifrån mig innan klockan ens blev tio. Jag menar, inte ens en kopp kaffe fick mig att bli piggare! Inte ens när jag toppade det med tre glas cola och två rutor choklad. (Ni vet sånna där Linds-rutor, de är extra stora)

Så jag tror bestämt att jag tar en sängfösare nu innan jag ser ut såhär:

SnickSnack

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0