I keep dancing on my own...

På 18 års fest ikväll då. Nice! Planer för kvällen som innebär troligtvis nytt möte med nya människor:D
Som jag skrev i det förra inlägget det är dags för nytt i min tillvaro. Så värför inte gå på en fest som antagligen kommer se ut som alla andra fester och sen bara, mjaha.. 93:or. hej! jag är 92a. Jasså?! du är lite sådär bakom flötet med. jahaja. Men kul att du dansar, fast du inte riktigt kan det. Men hej hej. Han där borta ser lite mer intressant ut.

Japp så känns det som om det kommer att bli. Men Liz är ju där^^ Får lov o dra med henne upp ofta till dansgolvet! Ojees i will.

Det bästa idag är väl: Min pre-party-list stil works! Oyeah!



SnickSnack
Tankar från: ~ ♥ ~ Kristin ~ ♥ ~

ditt hår är så fint :)

2011-02-05 @ 14:00:48
URL: http://vackrasol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0