Det är som att bo själv!

Helt underbart!
Sitter i mammas lägenhet, men hon bor typ inte här längre, så nu har jag bott själv här i några dygn, fast jag har förståss inte varit själv. Anton har sovit här med :)
Båda nätterna.

Igår vallborg. Det var trevligt men som alltid är det så sjukt kallt på valborg, och Krille övertalade oss alla att gå på bio.
Vi hann till att se på sucker punch, Inte en allt för dålig film! :)
Handlar om en flicka som åker in på ett mentalsjukhus efter en händelse och drömer sig bort i fantasin.
Väldigt otippat att vi skulle hamna där, på bion alltså, och rätt kul att vi hade en hel salong för oss själva, så det bidde att sätta sig längst upp bland sofforna :D Niceiest!

Nu ska jag cykla iväg till balenträningen. Ska bara ta på mig ett par byxor först..


SnickSnack

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0