En lördag man bara vill strypa.

Inte för att den varit dålig. Nej den har varit ganska mysig med julstädning, Bearneisås till pomesen, Glögg, hemmabakta baugetter. Ja en riktig mysig Decemberlördag. Fast det vorre bättre med lite snö istället för regn. Inte sant?

MEN. Jag är så grymt uttråkad att jag tillochmed börjar fundera på att våldgästa nån fest nånstans.
Lite sent nu kanske.
Och jag skulle nog inte få ut mer utav det än arga, malliga blickar. Iaf om jag skulle till det stället jag är säker på att händer nått just nu.

Men jag är så irriterad på dem personerna som antagligen är där så nä. Jag stannar nu hemma och kollar in det där avsnittet av Paradise Hotel jag missade i Torsdags.
Råkade försova mig i fredags. Annars hade jag sett det då.

På Måndag är det sista dagen med leverfläcken min.
Sen är den borta!
Äntligen!!!!
Tyvärr tänker jag inte fira med en bild på den efter som att den sitter nästan lite för intimt för det.
Oja det är derför jag tar bort den ffc. Men med att tänka på mina tankar om Medeltida tankar så borde jag väl inte ha några problem.
Men jag tänker ju också på ert eget bästa.
Jag är väl medveten om hur äkligt stor den är och ser ut.
Så ni som har sett den. Lägg den på minnet på egenrisk.
För på Måndag försvinner den! YÄÄY!!

SnickSnack

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0