520:- Helt åt skogen!

Japp så går det när man missar tiden för att ringa in och säga: "Tyvärr kan inte komma imorn på körlektionen. Jag har tyvärr en lektion jag måste gå på." Fick reda på den 10/12 att jag skulle på luciafirande dagen efter så jag skrev ett mail till körläraren på eftermiddan nån gång. MEN nu har jag fått hem ettsånt där debiteringslapp på 420kr som ska in senast den 25/12 (<--röd dag btw!!) bara för att jag egentligen skulle ha ringt innan kl 13.00. 
Men för i =?!"&!¤"!¤(#&!("¤&!(P)!½!  Åh! blir så arg på sånt! 

Det jag är lite mindre glad över är ju det där missade tandläkarbesöket. Som jag tyvärr helt glömde bort. De ringde tydligen till mig men med dolt nummer. + att jag hade prov! Så nä dte blev bara kajko! Men de är iaf snälla nog att bara ta 100kr betalt och inte kostnaden för en hellektion!
ARGH!!! 

Åh, allt bara går åt skogen! Långt bortåt skogen! Så bråka inte med mig idag! Det blir bara jobbigt då! 
Hej då ska avreagera mig lite med att släppa ut katten i snön.

SnickSnack

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0