Annandag jul.

Annanslappisdag.
Sitter framför tvn med datorn i knät. Såg nyss på det där programmet "En sång för hemlösa." I vanliga fall gillar jag inte E.M.D. Faktiskt jag avskyr sånna där smöriga låtar. Men jag kan bara inte låta bli att bli lite salig över sången de har gjort just för statsmissionens insamling. Och de är ju en aningen snygga så, lite bra får jag faktiskt tycka att de är.

Men en jag absolut inte kan lära mig gilla är den där Amy Dimond. Det går inte. Hon är 17 och klär sig som 7! Hoppas verkligen att hennes maneger (hennes pappa antagliggen) får på henne lite mognare kläder nästa år. Då hon är 18 FFC!

Lisa Nilsson tycker jag är duktig iaf.
Nu har jag fått ur mig det.
Ha en trevlig fortsättning!


SnickSnack

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0