Äntligen.

Jullovet är nu här!
Och vet ni! Världens bragd idag! Jag gjorde nått inför hela klassen "Näst bästa strultekniken:P" UTAN att bli röd!
Woho, liksom! Det kändes riktigt bra.
Iaf bättre än vad magen gjorde efter muffinsen, kladdkakan och munken jag åt.

Vi van ju klasskampen som sagt. Med det fina tävlingsbidraget:
Fick Munkar till pris. Och de var riktigt goda! Men sen så hade vi ju bestämmt också att nåra skulle baka till våran lilla avslutning i klassrumet. Så plus munkarna fanns det: 3kladdkakor som becca bakat, några påsar muffins som stephi bakat, sen några cocoskakor som jag inte riktigt säker på vem det var som baka. Eller hur de smaka. :P För jag vågade inte smaka dem. Risken att magen skulle sprängas eller vända sig ut och in efter allt det söta. ÅH! inte något sött mer ikväll för mig inte! Nu ska jag se ett till avsnitt från How I Met Your Mother.
Tack Frida för att du tipsade mig om sidan:D

Ha det bra tills vidare!

SnickSnack

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0