Dagen innan den sista.

Och vi besökte mormor och morfar.
Hade helst velat vara hemma. Tänkt ut klädkombinationen inför morgondagen. Eller testa mina andra ny-inköpta kläder med de andra. Jo, det är kul!
Peppa mig lite inför morgondagen med bra musik.
Men nu blev det en tripp till mormor. Som varade lite förlänge. Man blir så uttråkad av att vara där och lyssna på morfars långsamma prat.
Sen har jag upptäckt nått riktigt jobbigt med min bror. Han lyssnar verkligen inte på samtalet som pågår. Utan klämmer in lite saker han tycker är kul efter att han har suttit och tänkt på det i en evighet. Och hans "Du!", "Men Du!" varje gång han ska starta en ny mening med en viss innehållande fakta. Sehr störich! Så han fick höra det idag. Och om ni nån gång ska prata med snubben så hjälp mig gärna att få honom lite mer socialt begåvad.
Just nu känns det som att man pratar med en 10 åring.

Aja. snart spelas King Kong i dvdn så. ska hinna pyssla med lite annat innan.
Byebye!


SnickSnack

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0