De två konserterna (del2)

Torsdag:
Denna dag hade jag en aningens längre sovmorgon här hemma. Behövde inte ta bussen förren 11.40.
Love that bus! En lektion (svenska)sen varte att sitta och snacka strunt på bibblan för att slippa gå runt i kylan. Det var jag glad över pga mitt dumma val av skor denna dag. Mina stövletter<--Me like! Men en sväng förbi Subway och en stark macka + Caffelatte + Mini nachochips gjorde oss mätta och belåtna så vi kunde ta oss till Missionkyrkan för dag nr 2 i konsertandet.
2 konserter hade vi framför oss och kl 16.30 började uppsjugningen.
Det var en konsert kl 17.30 och en kl 20. Det blev ung en timma emellan konserterna och pausen var väldigt underhållande. Blandning utav söta saker som en festis och ballerina kex är inte den bästa direkt.
Man kan få sig en garvattack och klämma sönder en kompis knä...

Jag vet ungefär vad det var jag började skratta åt. Nämligen:
Vi började kom fram till att det var en viss mängd kalorier i kexen sen kom massa snack som jag inte riktigt kommer igår men sen var det nån som började prata om att knarka ballerina kexen. Tänk att sniffa upp en söndermald kex. Haha. Men det jag började garva så där otroligt myckert så att jag inte fick någon luft var tanken på hur det skulle se ut om man snyffade upp chokladen.. Det kom upp en helsjuk bild i huvudet och jag klarade inte av att berätta upp så de andra fick sig en skratt salva de med för de väldiga skrattsalvorna som fick mig att sluta andas normalt.

Jag har inte skrattat så mycket sen ungefär ett år sen då jag kom med mitt skämt om Facebook.
HAHAHA!!! tycker tyvärr fortfarande att det är kul! Eller tyvärr och tyvärr...
"Kolla min facebook!" (en smilies på en bok)

Men Konserterna belv bra. Den bästa var nog den mittersta. Eller onsdagens.
På Onsdagens konsert lyckades jag ju tillochmed träffa alla toner på "gläns över sjö och strand"! Den går ju upp ända till 2strukna D!!!!

Nu ska jag njuta av en kopp kaffe och sen samla ihop nya äventyr och tankar.

Btw.. Drömmar är bara ett enda hopkok av grejjer man har råkat ut för.
Det var en salig blandning det blev igår natt. Och beskriva det. Nej. Ni skulle inte förstå!

Puss på er för att det är lördag!

SnickSnack

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0