Egoisten, Dygnhögen och Bitchen.

De tre satt en dag i ett litet rum och konverserade.
Jag orkade inte lyssna så jag stack därifrån. Eller nä. Jag stannade kvar och leende låtsades att jag faktiskt trivdes bland dem
Dessa människor kan man leva utan.
Egoisten kan emellanåt faktiskt vara ödmjuk. Men då måste pesonen ha en väldigt bra dag.
Dygnhögen ta sig i brasan. Varför personen har slutat prata med mig vet jag inte. Men så tråkig är jag väl inte att du också slutat lyssna?
Bitchen. Som jag tidigare kallade Nymfen. Men fick ändra namnet när jag hörde vad Nymf va för nått.
Men iaf. Denna personen borde inte längre finnas på jorden. Inte med tanke på att personen faktiskt kom undan med att såra mig.

ARG! Varför så elaka? Vet inte men jag vet faktiskt inte heller varför jag låter dessa leva med ovissheten om att jag vet hur onda dem är.

Var är min hjälte som kan bygga på mitt självförtroende?
Gudars, vad irriterande en del vissa människor är när de inte kan konfrontera mig direkt utan himlar med ögonen och sen snackar skit om mig.
Varför jag inte säger nått till dem.
För att jag är en STOR FET FEGIS SÅKLART!
Och för att jag inte ville förstöra stämingen.

Aja. Hoppas ni har roligare saker att grubbla på^^

SnickSnack
Tankar från: Camilla

Vilka är Egoisten, Dygnhögen och Bitchen? :O Dom verkar konstiga

2009-12-06 @ 20:38:30
URL: http://sunandstorm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0