Everybody wants a piece of the action

DEN HÄR VECKAN!
sovmorgon imorn = Upp och hoppa vid 7 för julkalender och sen ett yoga pass på 30 min. Det kan även bli nått hårdare pass. Vet inte än. Det kan också bli så att jag bara struntar i träning imorn. Spelar in julkalendern och sover till 9 för att sedan titta på inspelningen av den och PA som jag missade i igår för att jag ville sova istället.
hm. Vi får se hur det blir.
På torsdag kan jag ju också träna. Har sovmorgon till 12 då. (Imorgon är det egentligen till 15 men vi ska repa vid 11)
Varför alla dessa extra sovtimmar? undrar säkert ni nu. Jo serni! KONSERT JU!
Vi ska ha julkonsert i 2 dagar i sträck.
Kostar 50 kronor för barn och studerande.
Men det är 3(!) konserter. En i morn och 2 på torsdag. Det är kl 20, 17.30 och 20.
Jag tror ni fattar att det första 20 står för onsdagen och de andra tiderna för torsdagen.

Så dyk upp gärna! Det vorre kul. För mig alltså. Vet inte vad ni kommer tycka om sånginsatserna från kören.

SISTA KONSERTEN!! JA ÄNTLIGEN!


Sen ni sen ni blir det aldrig mer att sluta 16.30 en onsdag eftermioddag. Fy fan för de dagar!

Urs och fy och lite till!

Nu ska jag snart se Navy Cis!

Ser ifall jag skriver igen senare..

Tyckte det var så kul med bilderna igår så här kommer en till^^

Försöker efterfölja de fina idealen som härjar nu i samtiden. Lyckas jag?

SnickSnack

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0