Släktkalas. Check!

Japp då har man träffat och genomlidigt ett antal timmar med släkten.
Gick mycket enklare den här gången än förra gången, kan bero på att halvlingarna från staden inte kom med. YES
Vad gjorde vi då? Hm, ingen aning? Proppa i oss massa mat och läsk.
Det blev Först fruktplanka med skinka,rostbiff och kyckling till om man ville ha.
Sen ostkaka på det, och cocktailfrukt. Det är visst några, unga, som inte fattat vinken med fruktkaka. 
Jag tog en liten bit bara för att se om det var sådär halväkligt som senast. Och ja jag kan ju meddela att den där lilla biten jag tog var nog. Cocktailfrukten fick sedan skölja ned smaken. OJA!
Men senare vart det tårta med Marzipan figurer. De hade jag gjort och jag är SÅ stolt över mina krokodiler. Visst de kanske inte passar så bra till jul och så men, julen är faktiskt slut nu!

Självklart var det flera timmar emellan matproppningen men ändå. Det blev lite väl mycket efter ett tag. Det ska shoppas bort imorn!

Förhoppningsvis^^

SnickSnack

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0