Gud så nervöst.

Ibland är man lite dum och bland utmanar man ödet lite väl långt.
Var inne på en sida och kollade resor till italien.
Hittade en lägenhet man kunde hyra så jag kollade närmare på den. Riktigt irriterad över att det aldrig stod hur mycket det kostade när man hade skrivit hur många nätter och om man ville ha aircondition med också.. Så det slutade med att jag fick ett mail där det stod: Du har bokat lägenhet C...blabla. Det skedde för att Madde inte kunde struna i att försöka se hur mycket det kostar. Tänkte att det kanske står under fliken Bekräfta Bokning. Väl ditkommen så fastnade min dator och jag råkade trycka enter för att få den att fungera igen. Ren vana bara. Det visade sig att min dator bara var seg för stunden och att jag nu har bokat en vecka i en lägen het på sicilien.
Så kan det gå.
Men nu har jag ringt till en dansk jänta och avbokat det hela. Jag hoppas att det är avbokat ialla fall.

nu ska jag leka med Franz elle spela lite piano/ Kontrabas.

Byebye

SnickSnack

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0