Ibland så har man en sjuk lust att strypa nån!

Iaf den som kom på att man loggas ut från bloggen efter ett viss antal minuter. Skrev ett flertalsteckenlångt inlägg förut. Och ja det var långt! RIktigt nöjd var jag med inlägget! Men nu. Nu är det borta i cyberrymden.. Bara för att jag loggades ut inna jag hade sparat mitt kära inlägg.
Men inte ska man deppa för ett par ord.
Så därför
Natti natt! Annars kommer jag bara driva ut mig massa ord som gör er deprimerade. Och ja jag kan fortfarande säga ni! Även om statistiken på vilka som läst bloggen har sjunkit. Mycket. Fast det var nog bara en höjning för en dag. gissar jag på. Det kanske händer nån gång mer. Tills dess.
Le för det fina varje dag ger dig! Som ny kunskap kanske!

Och ni! Glöm inte att tänka på de 3 saker ni gjort bra idag sen när ni gått och lagt er.
För mig är det dessa:
1. Slog in ett flertal julklappar
2. Gjorde klart en julklapp (kan räknas med i första och i så fall: hjälpte till med matlagningen idag)
3. Tänkt på hur och när jag ska börja träna igen.

Så Natti Natt!(<--- skrivet för andra gången idag *blängande blick*)

SnickSnack

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0