Ignorerar du mig?

Denna dag har varit kall och lite julig. Mycket pyssel och tassel. En julklapp lite halvhjärtat inslaget, och sen dra iväg till staden förr att träffa Veronica och ge henne årets julklappar:). Själv fick jag en kudde där det står Fredagsmys och en godispåse med ganska mycket godis :) Och en film som jag tyvärr redan hade. Men men det är ju tanken som räknas.
Vi gjorde marsipangodis gjorde en assnygg krokodil. Ja mycket juligt men. Det var kul att göra`t så vad glad.

När jag skulle hem sen bestämmde jag mig för bussen som går 16.20 så 16.11 så stod jag och Veronica/Värra vid sjukhusets södra entrè och väntade, en snilleblixt sa mig att vi får vänta till 16.30 eftersom att det antagligen kommer ta bussen 10 min att ta sig egenom stan. Så vi bestämde oss för att spatsera till norra entrèn istället och vänta där. Kl 16.40 får vi reda på att en trafikolyka har ägt rum vid rese C och att det antagligen tar ytterligare minuter innan bussen tar sig frammåt. Det bidde då att jag ringde Fadern min och gick tillbaka till Casa di Värra och inväntade taxi-nilsson och hemfärd.  Kallt vare ute och kallare blev det när vi började röra oss hem till Värra. Skumt!



Gjorde också pepparkakshus idag! Det vart jättefint förutom de stora bruna smarties mamma köpte hem och som broder min så gärna ville sätta dit.

Bilder kommer imorn på dagens pysselgrejer.

Dagens fråga.
Unge man, ignorerar du mig?

SnickSnack

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0