Massage önskas!

...Eller likväl ett trollerislag som kan botgöra de onda musklerna.

Nu menar jag ju inte det uppsnittade såret på framsidan av mitt vänster ben. Utan den andra sidan.
Jag har sjukt ont i ländryggen och uppåt mot mitten. Även axlar är irritationsobjekt i störande-ont-listan.
Min vänstra skinka har fått sig en tärn också!
Känns ungefär som än väldans träningsvärk. Fast bara på vänster sida av rumpan. Knäppt. Måste ha blivit av min roliga gång igår.
Sikken tur då att haltandet har blivit mindre då jag kommite på att det mestadels beror på plåstret. -.-'
Men det åker av framåt helgen^^
Tänkte mig på lördag. Mohahaha! ska vi se hur tomt av levefläckar det är där sen:D

Men ja massage på andra sidan av mig. Snälla? Någon? Non som läser min blogg borde ju ändå kunna nånting om massage på ryggen iaf. SNÄÄÄÄLLLAAA! Tänk på att jag genomgått en riktigt jobbig operation här. Det var verkligen traumatiskt med bedövningsmedlet. *Ser söt och undrande ut* <---Jag vet att ni inte kan motstå den blicken så det är bara att kasta sig över min rygg. Eller inte kasta sig direkt. Då får jag ju bara mer ont. Jag tror nni fattar vad jag menar, så jag ska nog sova nu.
Har ju ett "jäätteeeeviiiktiiigt" italienska prov imorn. Hoppas ni hörde ironin i hur viktigt jag tycker det är! Bara 1 prov och runt 1,75 uppgifter kvar till jullovet efter det sen. Wihuu!!

natti natt!
Mycket ironi idag. Attans, influerad av Sara.


SnickSnack
Tankar från: Emmie

Svar:

Ja, visst är han helt outstanding? Sjukt som fan! :)

2009-12-10 @ 18:40:43
URL: http://greystone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0