Men jag började iaf.

Skulle placera om lite bland kläderna. Men jag började iaf med att ta ut strumplådan från hutchen..
Och nu är det bara en julklapp kvar att slå in. Eller två om jag kommer ihåg den där burken i kylen till en person imorn. (Vet inte om hon läser bloggen min så det är bäst att hålla saker o ting lite lågt)
Men vad har annars hänt idag?
Jo, jag har som sagt slagit in ett paket, börjat en liten omplacering av kläder i rummet. Gått en promenad med mamma och sett 2 filmer. Den ena värre än den andra. Först såg jag en liten kort julfilm med shrek nån gång mitt på dagen. Sen Santa Buddies, den var jätte dålig. Verkligen skitdålig. Till och med för att vara en halvanimerad film. Men jag har gått och blivit otroligt blödig så därför börjar ju självklart tårarna rinna. Till en sån film! Lite snopet kände jag då jag inte brukar gråta till sånna här filmer för barn mellan 3-7år.
Men men vad händer INTE med en när julen är i antåg!

Nu äre bara dan, före dan, före dan, före dan, före DOPPAREDAN!!

SnickSnack
Tankar från: Fiski

svar: jovars.. totalt missförstått ALLT! XD

2009-12-20 @ 21:04:02
URL: http://technophobia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0