Nu är jag tillbaka.

Helskinad och utan leverfläck.
Eller helskinad är jag väl kanske inte.. Har nu ett 5cm långt sår på höften. Och nej ni får inte se förrens det har blivit ett 3-4 cm stort ärr istället.

Men LEVERFLÄCKEN ÄR BORTA! Jahoo!
Och nnu är jag lite trött.
Så därför en koppkaffe och sen lite hjärndödande matteuppgifter så att morgondagens prov går galant.
Men som jag känner justr nu så kan det nog ändå gå upp mot ett starkt VG eller varför inte MVG?
Jag kan ju det mesta på lektionerna. Men jag ska ändå ta o plugga på det där provet vi fick hem.
Ska bara vila mig lite först.

Btw. Mjukisbyxor är fortfarande ett hatobjekt inne i staden. Även ifall de är underbart skäna att bära. Men jag känner mig så sunkig när jag bär mjukis.
Men men nu ska jag fortsätta att bara sitta här och se djur och människor göra bortsig på tvn.
Byebye!

SnickSnack

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0