Nu börjar det kännas lite.

Nu är det jul igen. Jip jip jippi jul igen.

Har nu haft avslutning i simhallen. Massa lekar och åkande i rutchekanan + en MASSA pepparkakor! (Börjar snart bli en aning trött på det...)
Ingen festis iår:(

Diplomen skulle ut idag med. Men en hel grupp fick inte sina diplom, fick reda på efteråt var de fanns någonstans. det får bli som ett paket på posten åt dem^^
Annars hoppas jag att alla blev nöjda:D
Simmade med en tennisboll ihaken fick de också göra som en lagkappsgren. Jag hoppas nu att alla vet vad lagkapp är för nått.

Om inte(dem som kan det här kan hoppa över nästkommande 3 rader): Lag tävlar mot varandra. I lag! Alla simmar lika långt. Men är inte sagt att det är samma simmar samma simsätt. Ex 4x50m medley. En i laget simmar 1 simsätt i medleyordningen, alltså fjäril, ryggsim, bröstsim, frisim.

Kommer hem och har nu en halv julklapp till^^ Resten av julklappen ska jag snart fixa. Ska bara plugga in ett flertalet glosor! Engelskaprov på tisdag, SOM SKA GÅ BRA! Det bara måste bli mer än G nångång! För så dålig är jag ju bara inte.
Men gud vilken pluggis jag är! Går på som att G är det sämsta man kan få. Men ja, för mig är det nog det. Har minst VG  i nästan alla andra ämnen. men ja ett VG och jag har större chans att komma in i den där psykologlinjen på nått universitet.

Om en vecka är det bara 1.5 år kvar. Det böjar kännas vill jag lova. VI DÖR SNART!! :O <--så snrt är det kanske inte men som programberättaren nyss sa; tiden flyger fram.
Och det gör den verkligen.

Önska mig lycka till med engelska plugget^^

En liten julgran står nu på ett bord höger om mig. nder kan man bara inte vara sur!

SnickSnack

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0